Administratiekantoor Breda: goed in belastingzaken

administratie12

Zoals jullie inmiddels wel weten probeer ik op mijn blog (boekhouden-boekhouding.nl) zoveel mogelijk informatie te verschaffen rond de belastingzaken. De laatste weken belicht ik een aantal administratiekantoren, die gespecialiseerd zijn in zogenoemde belastingzaken. Vandaag kijken we in het zuiden van het land en om precies te zijn in Breda. In dit gezellige stadje zit administratiekantoor Breda (de naam van het kantoor is uit reclame oogpunt veranderd), een specialist op het gebied van belastingzaken.

Administratiekantoor Breda
Eerst maar even wat meer informatie over administratiekantoor Breda. Want welke diensten biedt dit kantoor allemaal aan? Zijn alle zaken rond belastingen te regelen via dit kantoor? In feite wel. Niet alleen helpt administratiekantoor Breda je bij het doen van je belastingaangifte, ook de inkomstenbelasting kan door dit kantoor overgenomen worden.

Zakelijke hulp
Daarnaast biedt administratiekantoor ook hulp voor ondernemers. Slim, want tegenwoordig zijn er bijna een miljoen zelfstandigen in ons land te vinden. De salarisadministratie kan uitbesteed worden aan het kantoor in Breda. Ook de inkomstenbelasting kan door administratiekantoor Breda overgenomen worden, als een ondernemer dat wilt.

Breed pakket
Het is, vergeleken met andere kantoren in Nederland, direct het sterke punt van dit belastingbureau. Administratiekantoor Breda is namelijk een aanbieder van velen diensten. Hierdoor blijven klanten vaak hangen. Iemand die zijn belastingaangifte (‘persoonlijke’ aangifte) bij dit bureau laat doen en als ondernemer ook een administratiekantoor nodig heeft, blijft vaak hangen. Enerzijds door het brede pakket aan diensten, anderzijds natuurlijk omdat hij of zij tevreden is over de dienstverlening van administratiekantoor Breda. Al met al komt dit kantoor dus goed uit de bus, zeker als we het vergelijken met de twee kantoren die we vorige week behandelden.